شنبه 8 اردیبهشت 1403

دبستان و پیش دبستانی دخترانه غیر دولتی هوشمند فرشتگان

قوانین و مقررات
نویسنده : مدیر سایت    
یکشنبه 26 اسفند 1397
    
بازدید: 2725
    
زبان : فارسی
    

قوانین و مقررات سایت
شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات مدرسه فرشتگان
کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی مدرسه فرشتگان به‌دقت مطالعه کنید.
ورود کاربران به وب‏‌سایت مدرسه هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری و سایر خدمات ارائه‌شده به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات مدرسه فرشتگان است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‌شود.
 
قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های مدرسه فرشتگان منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و متعاقباً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. درصورتی‌که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های مدرسه فرشتگان تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به‌روزرسانی می‌شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
 
تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام یا فرم اطلاعات خریدار درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات مدرسه فرشتگان اقدام کند.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی
مدرسه فرشتگان به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‌کند.
مدرسه فرشتگان متعهد می‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، فنّاوری موردنیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. درواقع با استفاده از سایت مدرسه فرشتگان، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات مدرسه فرشتگان، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولیدشده توسط مدرسه فرشتگان جزئی از اموال مدرسه فرشتگان محسوب می‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار مدرسه فرشتگان است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای مدرسه فرشتگان محفوظ می‏‌دارد.

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.